Pristatymo būdai

• Pašto siuntų paslauga. Visoje Lietuvoje.

• Kurjerių paslauga (užsakoma telefonu +370 699 52342). Visoje Lietuvoje - per 2 dienas 

• LP Express paštomato paslauga (Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys ir t.t. (kur yra LP EXpress paštomatai)) -  per 2 dienas 

• Vivasan prekybos vietoje Konstitucijos pr. 23A-133 kab., 08105 Vilnius. Nuo  10.00 iki 19.00  Darbo dienomis. NEMOKAMAI

• Kurjerių paslauga, perkant prekių už 78.00€ ir daugiau. Visoje Lietuvoje 2-3 d.d. NEMOKAMAI

Prekės gavimas

Gavęs prekes Pirkėjas privalo patikrinti siuntos būklę (ar nėra pažeista išorinė pakuotė). Pirkėjui atsiėmus siuntinį ir nepranešus apie pastebėtus pažeidimus, laikoma, kad siunta perduota tinkamos būklės. Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Pirkėjas privalo apie tai pranešti pardavėjui. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas, ir dėl prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti apžiūrint prekių išorę. Jeigu Pirkėjas priėmęs siuntą pastebi prekių neatitikimą, gamyklinį broką ar kitus prekių defektus, apie tai nedelsiant turi informuoti Pardavėją. Pirkėjui grąžinus netinkamos kokybės prekes, Pardavėjas per 14 (keturiolika) dienų grąžina pinigus už prekę.